Poncikkkk Adetime 4 gün kala test yaptım negatif cıktı ama iki gün oldu adetim gecikti sol tarafımda ara ara ağrı hissi oluyor böyle bir durum yaşayan oldu mu normal mi kızlar
VERA19 Poncikkkk Kist gibi bişeyde olabilir ağrıda yapar adetiniz dahada gecikirse doktora görünmek en iyisi