Bebeğim 4 aylık anne sütü almıyor . Hipp combiotic kullanıyoruz ama palm yağından dolayı değiştirmek istiyorum. Sma comfort bildiğim iyi bi mama . Başka önereceğiniz kaliteli içeriği düzgün mama var mı? Aptamil proysneo ve conformil arasındaki fark nedir bilenler yazabilir mi?