Merhaba hanımlar , biraz özel olucak ama ben 1 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum , dün ilişkiye girdim eşim kendini biraz tutamadı çok az içime kaçırmış , hapı hergün akşam 10 alıyordum dün ilk defa unutmuşum saat gece 2 lerde aldım yinede , internette aklınıza geldiği an yinede ilacı alın diyordu sizce birşey olur mu ? Tehlikeli mi ?