ikiprensesbebiss Sizce neden olabilir sadece anne sütü alıyor kabız şeklinde değil kakası ama yaparken kabız mış gibi ıkınıp zorlanıp ağlıyor ???
Elifdemir1907 ikiprensesbebiss gazı vardır karnına hafif masaj yaparsanız ikinirken rahatlar o dönem çok gazlı oluyor bebekler YouTube dan ı love you masaji yazarsanız cikar