mondecaidensecmeler mondecaidensecmeler kızlar bunu alır mı? Her emziği deneyecek maddi durumum yok maalesef en çok tutulan modeli hangisi?
Lavinia_- mondecaidensecmeler hayır asla tavsiye etmiyorum ben de ilk bunu aldım silikon olduğu için toz yapışıyor ve çok ağır bir emzik bebeğim taşıyamıyordu ağzında
mondecaidensecmeler mondecaidensecmeler en çok hangi modeli aliyorlarsa onu alım diyorum meme ucuna benziyor diye buna baktım da dediginiz gibiyse almim
mondecaidensecmeler SiprayiL bunu tutar mı her emziği alıp deyemem hangisini çok tutarsa onu alım diyorum
gurbetteanne10 mondecaidensecmeler Philips Avent kullanıyorum çok memnunum gece bulması da çok kola oluyor bebeğim bile anlayıp alıyor agzina
mondecaidensecmeler gurbetteanne10 illa karanlıkta parlayan olması gerekmiyor hangi modeli genelde tutuyorlarsa onu alacam