betty10 10 günlük bebeğim var içini çekiyor gibi ya da gülümserken hık gök diye gülüyor . Böyle olan var mı normal mi
bendenbirtanedahayok betty10 reflekslerini keşfediyor evet normal hatta benimki içini çeke çeke ağlar gibi yapıyordu ya da kahkaha atar gibi kikirdiyordu
ZeydsMom betty10 evet normal ama simdiki gulmeleri bilerek anlamli degil yani. Benim o zamanlar oglumun resimleri var beslendikten sonra siritiyordu 🤣
betty10 ZeydsMom ses çıkıyor muydu hıkk hıkkk hıkkk gibi tam anlatamıyorum da😂😂 ya bilinçli değil biliyorum da normal bi arkadaşımın 4 gün var arasında onda öyle yokmuşta endişelendim
ZeydsMom betty10 evet normal 😄 agzini garip biseyler yapacak sapirdatma gibi hatta. Elini ayagini oynata oynata ilk basoarda aaa diyordum neler yapiyoor sonra anladm normal 😂