Kızlar diyet yapıyorum kendimce ekstra her gün 40 dk leslie yapiyorum 2 ltden fazla da şu içiyorum. Bu üç gün boyunca hiç ekmek yemedim abur cuburda dahil yemeklerde çok az zeytinyagi kullaniyroum o kadar .Bugün ki menü mu paylaşmak istiyroum .Anlayan varsa Bi bakabilir mi?
Sabah=2 haşlanmış yumurta bir küçük domates /salatalık,Bi kaç zeytin ,yarım dilim peynir ,Bi adet patatesi firinladim yarısını oğlum diğer yarısının yarısını da ben yedim .
Öğlen =iki hurma bir ceviz /Bi küçük kase yoğurt 1 tatlı kaşığı chia tohumu karistirip yedim .
Akşam =Unsuz ekmeksiz 4 adet köfte firinda kereviz ,salata
Sizce iyi mi ?
Bide akşamları bazen Bi parça bitter çikolata sade kahve içiyorum:)
Önerilerinize açığım🌸