Mnkksercem hayırlı olsun İnşallh canım❤️ben çok zorlanıyorum açıkçası . İlk çocuğun kıskançlığı, ilgi istemesi, herşeye yetişmeye çalışmak iki çocuklu olmak çok zormuş gerçekten. Ama bu günlerin geçeceğini biliyorum en azından daha deneyimli sabırlı oluyorsun. Rabbim yardım etsin bütün annelere🥰