Turuncgil Bebegimin çok dudak kuruluğu ve boyunun uzamasında biraz yavaşlama vardı kan sayımı yaptılar. Ben biraz araştırdım ama kötü birşey yok dimi? Anlayaan varsa yazabilir mi yarın doktorumuz aricak ama ben cok endise ettim
ppzeynep Turuncgil Yanlış yönlendirmek istemem ama tiroit değeri yüksek çıkmış. İnşallah bebekler için normaldir.
hocuk Turuncgil benim bebeğimde 4 aylık bizimde triot 11 çıktı dediğiniz gibi öncesinde bizimde normaldi değer 3. Ayda tahlil yapıldı ve ilaç başlandı bebeğim 1 aydır ilacı kullanıyor ve boyu 3-4 cm uzamış triot değeri bebeklerde önemli en iyi bilgilendirmeyi doktorunuz yapacaktır
Turuncgil ppzeynep bende internetten arastirdim tiroit yuksek evet ama t4 degeri normal bilemedim endise ediyorum
Turuncgil hocuk 1 yaşındayken en son tahlilde bişey çıkmamisti simdi 2 yaş tahlilinde çıktı bu. Doktor boy uzaması yavaş ama kilo alimı iyi dedi bende suphelendim bundan nasıl bir ilaç acaba bilgi verirmisinz