xcaglaaa bu kadar yipratmayin uzmeyin kendinizi olmuyosa olmuyordur bu sizi eksik dusuncesiz yapmaz aksine bebeginizi doyurmak ac birakmamak icin ugrasiyorsunuz mama vermek kotu bisey degil anne sutu olmayinca tabi ki alacak bebek yavrum ac mi kalsin, bunaltmayin kendinizi mamasini verin oynayin koklayin arada huzursuzlaninca kokunuzu almasi icin bile olsa meme verin ben oyle yaptim sut gelmesede benim kokumu alsin die, olmayinca olmuyor napalim bu bizleri kotu anne yapmaz ama boyle yaparsaniz da bebeginizin en guzel zamanlarini kacirirsiniz yapmayin moralinizi yuksek tutun bebeginize sarilin koklayin bu anlar gecicek, 3 saatte bi 120cc agliyosa 150cc deneyin doktor bana oyle demisti