Kızlar merhaba oğlum perşembe günü 1 yaşına girecek 2800 doğum kilosu 33 baş çevresi 47 cm ile doğdu şuan 8 100 kg 46 baş 74 cm de boyu biraz minyon tipli özel raporlu mama kullanıyoruz ek gıdayla arası iyi değil pütürlü yediremiyorum bir türlü püre tarzına alıştı işine geldiği şeyleri ısırıyor aslında ama nasıl tamamen pütürlüye döndürebilirim kendi yediğimiz şeyleri yedirmek istiyorum artık kilosu da zaten geri 10 kilo olması lazım dedi doktor birde çok kaka yapıyor beslenme sonrası falan bezi dolu dolu hep alerji testine gönderdi doktor kakasından dolayı bende zayıf minyon tipli bir anneyim bana da çekmiş olabilir zaten anne karnımdayken de diyordu doktor minyon tipli olacak diye görenler küçük duruyor diyor onu da geçtim biraz kilo alması için ve pütürlüye nasıl alıştıra bilirim maşallah çok hareketli bir dk durmuyor koltuk kenarlarında dikilir sıralar koltuklardan falan inmeyi öğrendi iner sadece kilo çok az alıyor