gmsesra Kızlar sezeryan doğum sonrası 50. Günden sonra doktor kontrole çağırdı. Rahim eski haline dönmüş mü diye bakıcakmış . Karından ultrasonla mı bakıcak yoksa alttan muayene mi? Regl oldum da eğer alttan muayene ise ertelemem gerekecek
syavuz gmsesra karından bakıyo genelde ama reglken de alttan bakabiliyor o doktor açısından engel değil
berna52 gmsesra bana ultrasonla karnıma baktı. Tekrar vajinal ultrasonla alttan baktı bakmışken smear de aldı. İhmal etmeyin sakın yaptırın.
semos1804 Merhaba karnınızdan ultrasonla bakılacak beni 1 hafta sonrasında kontrole çağırmıştı karnımdan bakmıştı ☺️
babymamma bitboylum rahim ağzı kanseri ve daha bir çok hastalık için aslında her yıl yapılmalı ama doğumdan sonra mutlaka istiyorlar