durubebek_ Kızlar bebeğim 1 aylık sağım yapıyorum sütümü veriyorum çok az emdiği için ama bazen göğsüm sızlıyor agrıyor ucu özelikle neden olur bu yara vs. Yok olmadıda
aybukesimsek durubebek_ göğüs sızlaması sütlerin birikirken olur emzirdikten sonra sagmanı öneririm devamlı bir şekilde yoksa mastit olur çok ağrı çekersin
1arasss Ben emzirdikten sonra bi ağrı giriyor öyle böyle değil neden acaba koltuk altımdan belli sızlama oluyor 10 15 dk felan sürüyor
cnsu77 ness9425 geçiyor benim de sol göğsüme sırtımdan ağrı vururdu. Ucu yara olurdu acırdı. Şu an oğlum 3 aylık oldu geçti çok şükür