asilhankaran benim oğlum da 6 buçuk aylık üç dört gündür hasta ilk günler burnu yıkanıydı serum fizyolojik ile temizliyordum şimdi akmaya başlıyor öksürük oldu hapşırık oldu dün gece çok ateşlendi bugün de ara ara oluyor salgın varmış doktorum küçük diye birşey vermedi zedatin damla verdi sadece oda bir işe yaramadı iştahı kapandı hiç bir şey yiyip içmiyor sarımsaklı soğanlı çorbalar yaptım zorla içirdim birde tereyağını cezvede eritiyorum üstüne de bir çay kaşığı kadar pekmez koyuyorum ılıyınca veriyorum oğluma o biraz fayda etti