Bebeğim 37+2’de doğdu. Şu an üç günlük başta bir kaç kez memyeyi tuttu ama şuan memeyi hiç tutmuyor anne sütünüde kaşık biberon ile veriyoruz ilk başlarda ama şimdi hiç bir şekilde uyanmıyor ve emmiyor.Mama vermeye başladık ama onuda almıyor ne yapmam gerekliydi . Sarılık değeri 7 çok yüksek değil. Ama uyandıramıyoruz. Uyansa bile meme tutmuyor anne sütünü kaşık biberonla içmiyor mamayı da istemiyor ağzında tutuyor dökülüyor yani ne yapacağımı şaşırmış durumdayım kızlar lütfen bana fikir verin