yenimelekk canım benim bebeğim de aynı şekilde artık saldım çabası var kaşık çatal kullanmak adına ama kullanamıyor bana da izin vermiyor nasıl yapacağını göstermem için kendisi yemek istiyor bizi izleyerek doğrusunu yapmaya çalışıyor yapamayınca da eliyle dalıyor. Tek sıkı tım çorba falan içireniyoeum artık maalesef kalmadı hevesi bana içirtmiyor kendisi içemiyor hep katı gidiyor sebzelerle bağırsakları çalışsın diye çabalıyorum açıkçası seviyor da yeter ki elinde bir şeyler olsun. Havuç, kabak, karnabahar, brokoli, patates(dozunda) bezelye, kereviz, köfte, tavuk, makarna, pilav(kendi yiyor) yoğurt bu şekilde menüşer yapıyorum. Sabahları omlet, pankek, krep yine onun eliyle yiyebileceği şeyler, tuzlu kek yapıyorum kabak havuçlu onu çok seviyor gün içinde geziniyor onunla falan ama çok zor yani çorba yedirebilmek isterdim 🥲