Merhaba , eğer doyup doymadığını anlayamıyorsanız 2 saatlik dinlenme sonrası süt sağmanızı öneririm .ama kesinlikle mamayı kesmelisiniz . Mama bebeklerin midesinin genişlemesine ve çabuk kilo almasına yol açar . Anneniz torunu için endişeli ama en iyisini siz bilirsiniz .bu durumdaki bir bebeğin emme refleksini geliştiriyor olması çok normal.ben birinci bebeğimde aynısını yaşadım sizi çok iyi anlıyorum .hep memede bir bebek .ağlayan bir bebek insanın moralini bozmaya yeter .ama dilerseniz İnstagram üzerinde annesütü doktoru var yönlendirebilirim .