gunduzanne Kızlar bebeğim 9 günlük yaklaşık 6 gündür gözlerinde çapaklar var ama baya yoğun. Ilık suyla makyaj pamuğuyla temizliyorum ama geçmiyor. Aranızda yaşayan varmı bu durumu ?
Zuzua gunduzanne gözyaşı kanal tıkanıklığı olabilir . Bı doktora götür . Aynı ilk 3. Günde başlamıştı.
nergishanim gunduzanne izıtonik suyla silin yani serumla eczaneden alabilirsiniz anne sütüyle de silebilirsiniz bir de doktor bize bir damla verdi geçmezse aile hekimine gidin damla verir o hemen geçiriyor
aybukesimsek gunduzanne arkadaşımın bir buçuk aylık kızı var onunda doğduğu günlerde çok çapak yapmıştı bana sordu benim olmamıştı oğlum 6 buçuk aylık ama ya üşümüştür dedim doktora gitti damla vermiş biraz da üşümüş olabilir demiş damlayı kullandı ertesi gün geçti
gunduzanne Temizlikperisi ben doktoru aradım ılık kaynamış suyla silin dedi ama fayda yok.. yarın götürüyüm bi baksın damla bencede iyi olur yazık onu öyle görünce çok üzülüyorum
egecyprus Benim oğlumun da bir gözü kapanmıştı ilk önce serum fizyolojikle temizledim sonra bir damla anne sütü damlattım bir kaç gün sonra geçti.
busra7119 gunduzanne biz 3 aylik olucaz hala ayniyiz bn soğumuş açık çayla siliyorum doktorumuz öyle dedi biraz iyi geldi
zeynepkanat Her emzirmede anne sütü damlatın pamukla sürün demiyorum memenizden damlatın içine doğru 1 haftaya geçer
Deletedmom_220 gunduzanne evet intihapmıs. Göz doktoru mutlaka baksın. Biz 2 kere göz antibiyotik damla kullandık Yok cayla sil sütle sil diyene inanama. Düzgünce kullan 1 aya bir şeyi kalmaz Göz yası tıkanıklığı olabilir