Arel250 ben migrenim olduğu için malesef kullanmak zorunda kalıyordum ama doktor tavsiyesi olmadan sadece parol kullanın. Biraz enseden buz kompresi yapabilirsiniz hafifletebilir ağrınızı, mentollü bir yağ veya yine mentollü mesaj kremiyle ovabilirsiniz