kelebekmom 16momm Ya bizim uyku saatlerimiz de çok saçma 😅eşim geç geliyor onun için 12 gibi yatıyoruz hep beraber. Yani kızı erken yatırma durumum yok. Geç yattığı için de haliyle 9-10 gibi uyanıyor ama gece kalkıyor tabi. Bilmiyorum bizim de durum bu değiştiremedim saatleri
16momm kelebekmom herkesin saatleri farklı babaya doyması için mecbur bekleniyor yoksa çocuk nerde babasını görecek
kelebekmom 16momm Aynen kesinlikle mecburuz yani bu saate. Biri burda şey yazmış 10 da kesin uyumuş olması lazım bebeğin diye. Benim bebiş hak getire 😂
yagmur35yy 16momm 11 bile benim için şaşırtıcı gece. 2 3 kadar salliuodum ayaklarımda derman kalmiyodu
Feyzosunannesi 16momm kızım 13 aylık, kendi kendine tek uyku yapmaya başladı gün içinde ortalama 2 saatlik bı uyku uyuyor sonra gece 9da uykuya geçiyor. Bu tek uykuya geçme işi bence çocukların kendi elinde onlar ne isterse ona ayak uyduruyoruz