Slmm2006 başıma gelmedi ama süreci biliyorum nasıl bildiğimi sormayın :)
Muhtemelen doğum esnası ya da sonrası solunum sıkıntısında(en yaygın yoğun bakım sebebi) dolayı yattı. Yatarken de hastane enfeksiyonu kaptı. Ya da anne karnında enfeksiyon nedeniyle yattı fakat antibiyotik tedavisine yanıt vermediği için başka antibiyotik deneniyor.
Yoğun bakımdalarda özellikle sehir hastanelerinde prosedür önemlidir iyi bakılır bebeklere. Yalnız beslerken biberonla anne sütü ya da biberonla mama verirler o nedenle bebeğinizi aldığınızda meme reddi yaşayabilirsiniz ona hazırlıklı olun. Onun dışında doğum öncesi ya da sonrası bebekte bir sağlık problemi yoksa muhtemelen antibiyotik tedavisinden sonra bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz