Elfgrn Birannnecik 18. Ayda oldum sonra düzensiz şekilde gitti. Doğumdan sonra ilk 1 yıl adet olmamak veya düzensiz olmak Normal kabul edilir. Aktif emzirme varsa bu durum 2 yıla kadar normaldir. Demişti doktorum
nilikonunannesii Birannnecik 40 biter bitmez hemen adet oldum benimki de bana çok erken oldu gibi geliyordu doktor normal demişti.