Nisakusum Uykusuzhergeceeee aven tag olarak nefıs yemek tarifleri nın tarıfıyle mı yapıyorsunz krema kullanıyor musunz
aven Nisakusum yok hayır ben bir tarife uymuyorum yapa yapa göz kararı el alışkanlığı oldu Krema kullanıyorum
Uykusuzhergeceeee Nisakusum krema kullanmıyorum. 1 litre süt 2 tepeleme yemek kaşığı un 2 tepeleme yemek kaşığı nişasta Bir yumurta sarısı 1 su bardağından bir parmak eksik şeker 1 paket vanilya
forumgurmesi Yapılır ama bir tık şekerli oluyor muhallebisinin şekerini ona göre ayarlarsanız gayet güzel olur.🤌