Ayy bende izmirde oturuyorum çok korkuyorum zaten 30 ekim depreminde panik atak hastası oldum rabbim korusun sabaha kadar uyuyamam bu korkuyla 😒 büyük bir deprem olsa çocuğumu alıp nasıl kaçabilirim onu düşünüyorum şuanda allahım yere göğe sakinlik versin inşallah 🙏