Merhaba. Oğlum bugün sürekli bişey göstermeye çalışıyor gibi kasıklarına vurup duruyo. Vuruyo derken hızlı bi şekilde değil sanki o kısım için onu rahatsız eden bişey var gibi. Enfeksiyon olabilir mi diye düşünüyorum ama o zaman ağrısı olur ağlar ya da ne biliyim ateşi olur diye düşünüyorum. Başına böyle bişey gelen varmı daha önce