Kızlar bebeğim 3 aylık 1 haftadır mama yemek istemiyor. Anne sütü almıyor sadece mama yiyor. Beslenmeyi reddediyor niye böyle oldu anlamadım çok üzülüyorum gelişimi gerileyecek diye zaten kilosu çok iyi olan bir bebek değildi. Ne yapacağım akıl verin