dmrlrmys Merhaba anneler, emziriyorum ve 4-5 gündür bitmek bilmeyen bir boğaz ağrısı var. Doktor sadece parol içip gargara yap dedi ama geçmiyor. Katarinde alerji yapıyor hangi ilacı içebilirim veya ne yapabilirim??
balkizim1 dmrlrmys ben doktora sorarak stepsis kullaniyorum pastil. Emziren anneler için eczanelerde satılan pastillerden alıyorum yada baya rahatlatiyor
drysf dmrlrmys bende de vardı boğaz ağrısı doktor bana antibiyotik verdi Aksef yada Klavunat onlardan biri varsa evde içebilirsiniz aynısını verdi doktor bende emziriyorum