evlatkokusucennetkokusu kararlı ol bebeğini tanıyorsun. Ben direkt kestim 5 gün sürdü benimkide mama içiyordu. İlk 3 gece zor geçti ağladı sarıldım öptüm mamalar bitti artık sadece sabahları içicez uyumamız gerekiyor vs dedim sürekli pış pış yaptım sakinleştirdim. Gerekirse salladım normalde sallamıyorum. Aralarda su verdim hep vermedim alışmasın diye. 5. Gece alıştı saatlerinde uyanmadı arada 4 gibi uyanıyor tekrar döndürüyorum su veriyorum vs. Eğer direkt kesmeye alışmayacak bir bebek olduğunu düşünüyorsan mamayı gün gün cc azalt. Su daha fazla olsun yada direkt az cc yap. Ama direkt kesmek daha kolaydı benim için