gokcecan3 Eğer bebeğiniz güzel ve düzenli emiyorsa süt kesilmesi kolay kolay olmaz sadece emdiği göğsü tamamen boşalttığı için göğüste süt kalmıyor emzirme aralığını da arttırın göğüslerin dolmasını bekleyin zamanla bebek emdikçe süt kaynıyor ilk zamanlardaki gibi dolu dolu olmuyor bebeğin ihtiyacına göre geliyor ama sütünüzde azalma bebeğinizin doymadığını düşünüyorsanız süt arttırmak için takviye alabilirsiniz bir de her emzirme sonrası 10 tane çiğ badem ve bol su tüketmenizi öneririm süt ve kalitesini arttırıyor