elifozkan 5 aylık bebeğim kaşlarının ortasında açık kırmızı renkte doğum lekesi var ağlarken cok belli oluyo ama normalde fazla belli değil. Acaba geçer mi kalıcı mı
1babyannesi elifozkan aynısı kızım da da var 18 aylık geçmedi öyle gider sinirlenince ya da ağlayınca çıkıyor
BordoHuniliAnne elifozkan oğlumun da iki kaşının arasında hafif bir kızarıklık var, 18 aylık oldu, rengi açıldı ama geçmedi, Hatta 3 yaşındaki kızımın da ensesinde var, Onun da rengi açıldı ama geçmedi.
Mery09876 Benim oglumunda dogdugunda iki kasinin ortasinda cok hafif vav şeklinde bi dogum lekesi vardi ıkınırken ağladiginda hemen belli oluyordu suan 9 aylik ve kayboldu hic belli olmuyor belki sizinkide gecebilir canim