Biz bu durumu 3. ayda yaşamaya başladık. Bebeğim emmek istiyor fakat bir dk bile emmeden ağlayıp kendini geri atıyordu. O süreçte en çok pilates topu üzerinde zıplayarak emzirmek işe yaradı. Bir de emme sırasında aralar verip bebeği doğrultup mide gazını çıkarıyorum. Şu an 6 ayı geçti, hala zaman zaman böyle yapıyor. O yüzden genelde ayakta emziriyorum.