Ylnsln açıkçası uyku eğitimi beni korkutuyor. Zor bir çocuk gerçekten ne mama sandalyesinde ne bebek arabasında durmuyor, oturmuyor, çok hareketli. Daha öncesinde yanına uzanıp uyuttugum zamanlar oluyordu. Ama şimdi asla durmuyor emerken uyursa şanslıyım ya da kucağımda uyutabiliyorum. Çok fazla ağlar diye tedirgin oluyorum. Desteksiz uyuyabilecegine inancım yok gibi bir şey.