Çok kafama takıyorum artık doktora götürdüm algısı açık bi sorun görünmüyor tv den kaynaklıdır dedi çünkü abisi var o izleyince o da bakıyor mecbur . Sadece baba baba diye tekrar ediyor bazen meme mama der abi der bazen çok sıkışırsa anne der sadece bu kadar genelde evde durmayız bahçede oyun oynarlar abisiyle kedi köpek inek keçi hep bunlarla vakit geçiriyoruz ama neden konuşması yok başka doktora mı götürmeliyim yoksa sadece ekranı 0 mi yapmaliyim. Bu arada oğlumda biraz geç konuştu 2 yaşında tam konuşmaya başlamıştı