Arkadaşlar kızıma mevlüt elbisesi almıştık 40 bitince direk kuran okutmak için falat nasip olmadı aksilikler oldu okutamadık şimdide kızım 3 ayına girdi ayına göre elbise almak istiyorum elbise hiç kullanılmadı ayakkabı ve şapkasıda sadece son ayımda kargo gelince yıkayıp ütüleyip dolaba asmıştım öyle de duruyor :( ilgilenenler mesaj atabilir kargoda yapabilirim fiyatı :1600 (ciddi alıcıyla pazarlık yapabilirim.)
