desida kıvrılması normal oturmak istiyordur gaz oluyordur ayakta dimdik durma dedikleri de saatlerce olduğu sanmıyorum bizim doktorumuz da 3. Ve 4. Ay kontrolünde ayaklarını dik durduğunda yere basıyor mu diye kontrol etti bu bir refleks siz de ara ara sn deneyebilirsiniz🤗