Sahreyldrm Deletedmom323 zamanında çok yapardım üst üste iki kez yapınca patlıcan moru oluyordu o rengi çok severdim evet dökülmeye iyi gelmişti hem saçı da besliyor hazırlarken içine çay, ceviz yaprağı, kantaron yağı koyuyorduk biz
Oaoa Deletedmom323 Ben de yapmak istiyorum.Saça canlılık katıyor dökülmeye de iyi geliyorsa mutlaka yaparım
[silindi] Deletedmom323 ben lisede yakmıştım çok güçlendirmişti saçlarımı. Hatta 1 ay sonra kuaföre gitmiştim saçımı kestirmeye. Kuaför hangi ürünleri kullanıyosun saçların çok güzel çok kuvvetli demişti. Tek kötü yanı ben kına kokusundan nefret ederim bi kaç gün midem bulandı😄😄
Hayatannesi Deletedmom323 benimde aklımdan geçiyor ama alacağı renkten korkuyorum. Benim saçlarım açık kumral uçlara doğru iyice sarı hatta. Hiç boya yok. Ne renk olur kına yaksam daha önce hiç yapmadım çevremdede yok. Çok çırtlak bir renk almazsa yaparım. Çok dökülüyor saçlarım.
Alminakaanucak Benim annem kuafor serum aldik biz panten keratin ustunede elidorun kurusac kremini hem cok besliyor hem uzatiyor hem dokulmeyi onluyor denemenizi tavsiye ederim
Mduygum Deletedmom323 lohusalikta her turlu o sac dokuluyo yaa basedemiyosun belkide bunye meselesidir bilmiyorum ben 40im ciktiktan sonra yaktim dogumdan sonra ayda bir yakiyorum hamilelik boyunca boyatmadim dogumdan once aciktim dogumdan sonra kapandim tesetture girdigimden beri dogum sonrasi kina yakiyorum haa besliyo mu tabikii yumusacik oluyo parliyo dolgun oluyo ama lohusalik sonrasi dokulmeden kurtulamiyosun maalesef
[silindi] Deletedmom323 ayyy düşününce bile midem kalktı bide sıcak sıcak geliyodu saçlarıma yaktığımda öğğğ😂😂