Kızlar memeden kaçıncı aydan kestiniz benim oğlum 13 aylık oldu ve çok ısırmaya başladı çok canımı yakıyor ve eskisi gibi de sütüm yok çekildi sinirden stresten emzik niyetine kullanıyor beni şu son 1 aydında resmen gece 11 defa kalkıyor sinirlerim çok bozuluyor sırd meme gazımda dursun diye ağlıyor ne yapıcam kaçıncı ayda kestınız ???