Merhaba arkadaşlar yeğenim 1 aylık öksürüyor ve burnunda hırıltı var çok iyi 2-3doktora gittik ciğerlerde birşey yok kalptedir sıkıntı yok dediler bugün antibiyotiğe başlamak zorunda kaldık solunum sıkıntısından dolayı memede emmekte zorlanıyor Acıbadem 1 gece yatırmayı teklif etti ama şahsen ben güvenemiyorum yenidoğanda başına böyle birşey gelen var mı?