bnck22 Doktorumuz 3.aydan sonra yapılırsa yan etki olabiliyor dediğinden geç kaldım ve yaptırmadım. Herkes yaptırıyor mu yaptırmayan var mı?
3kedili2bebekli bnck22 ben o anki sağlık problemleri nedeniyle doktor önerisiyle 5. Ayda ve 7. Ayda yaptırdım hiç bir yan etki görmedim
Meri-Mel bnck22 Biz yaptirmadik kızım aşırı kusuyordu bilmem kaç dakika midede kalmadı lazım dedi neler denedik olmadı ve yaptıramadim
hasibekar bnck22 ben yaptırmadım yani geç kaldım bebegim ishal durumu geçirdi doktora dedim doktor bu aşı onun için zaten ama bebegin ishal olmuş zaten atlatmış dedi
SerraD-1823 hasibekar ysptırmamanoza saygı duyuyorum ama ne alaka her ishal olan çocuk rota virüsü mü oluyor sanki.
ppzeynep bnck22 Ben üç çocuğuma da yaptırmadım. Övünmüyorum. İsteyen yaptırsın elbette. Bizdeki durum bu. (12-5-2,5 yaş)
huda1903 bnck22 bende maddi sıkıntılardan dolayı maalesef yaptıramadım inşAllah bi sıkıntı yaşamam elimde olmayan sebepler yüzünden olmadı ilk çocuğuma da yaptıramamıştım 5 yaşında şuan bir sıkıntı yaşamadım onda bunda da yaşamam inşAllah
adasmummy bnck22 3,5 aylıkken yaptırdık biz de yan etki olarak da 2 gün üst üste günde 2 kere kaka yaptı o kadar. Normalde günde 1 yapıyor
mertkus SerraD-1823 arkadasım ogluna yaptırmadı gec kaldı daha doğrusu, rota vırusunden 10gun zor tıparladı cocuk ıshal cok tehlıkelı bı durum cıddıye almak lazım kımısınde sıkıntı olmaz
hasibekar SerraD-1823 teşekkür ederim,rota virüsü ishal den olur biz 10 güne yakın hastanede kaldık sürekli ishal kusma iştahsızlık bunlar vardı aşıyı yaptırsaydık olmazmış doktor dedi ama ben o aşıyı kaçırdım yoksa yaptırurdım
fatosaks Kızım 4 yaşında yaptırmadım bir sıkıntı olmadı oğlum henüz 2 aylık yaptırıp yaptırmamak arasında kararsızım