Merhaba annneler, 1 gün önce kayınvalidem
Oğluma yoğurt yapmıştı toplam 7 kavanoz.
Yorgunluktan eşim de bende mutfakta tezgahta unutmuşuz sabaha kadar durmuş.
Ertesi sabah dolaba koyduk bozulmuş mudur?
Yedirsem mi bilemiyorum cevap verir misiniz lütfen 🙏🏻