Deprem,yangın, salgın, toplu ölümler..
Güneşin manyetik alanı dışına çıkıp ters yönden doğma ihtimali..
Haberler psikolojimi bozmus durumda ve kendimi toparlayamiyorum. Bi bosvermislik var içimde. Bütün heveslerim söndü sanki. Birşeye kızacak olsam yada heveslensem amaan diyorum. Dünyanın sonu geldi boşver. Kafamı dağıtmaya çalışıyorum ama elimde değil. Haberleri izlemekten kaçsam elimin altında internet. Veya biri paat msj arıyor wp den. Hadiii tekrar başa sariyorum. Kafa yedirir bu düşünceler. Ne yapacağımı bilmiyorum 🤦😬😶