2.ay aşıları ile birlikte rota aşısı Yaptıran var mı acaba
beyza692 3. Ayda yaptırdım rotayı
beyza692 ben 3. Ayda yaptırmıştım 2. Ay 3 yerinden aşı oluyor bebek için zor olur diye
Hem 3. Ayda başka aşı yok