bis141124 Dedektifgadget instada bi doktora böyle bi soru gelmişti. Doktor düzensiz kullanıma karşı uyarmıştı, atlamadan her gün verilmeli demişti. Biz velavit kullanıyoruz, günde 5damla
aycingozuacik You plus d vitamini sprey şeklinde doğduğundan beri hergün 1 fıs kullanıyoruz. 6 aylık kontrollerinde bir eksiklik yoktu. 1 yaş kontrolüde nisanda ama bir eksiklik olcağını düşünmüyorum
Dedektifgadget kanamsmmdk bizim kapanmış hemen hemen elimle dokunmadim tam ama yumuşak değil henüz kontrole gitmedim 10 un da kontrol D vitamini düzenli kullanmak gerekir onun için
nnoktaa pumpkinmom ürün farklı değil ki. Kutu içinden 2 başlık çıkıyor. İster spray ister damlalık olarak kullanıyorsunuz. İlk zamanlar damlalık ve 3 damla kullanıyordum. Sonra ağzını açması zorlaştığı için spray başlığını kullanmaya başladım.
Berfin_44 adakussss yaaa gerçekten mii bana da doktor mamanın içine koy 3 damla demişti.Hayir hiç olcturmedim kandami çıkıyor acaba
adakussss Berfin_44 ya bize de tam tersini söylemişti ilginç . Tahlil kontrolünde çıkar artık bakalım
arzutuana tospkk evet kuzum bırak onu kullanmayı dedi genel olarak d vitamini bırakmamızı söyledi bizde bıraktık 2 ay kullandırmadı diğerleri kaybolunca tekrar başla dedi ben başlamadım açıkçası çöpe attım
tospkk arzutuana ahh işte ilk 6 ay sadece anne sütü denilen miniklere vitamin veriyolar kullansak bi türlü kullanmasak bir türlü, çok geçmiş olsun