Kızlar bebeğim 6 aylık 1 ay oldu ek gıdaya geçeli birkaç gündür yaklaşık 10 kere falan kaka yapıyor kabız ve ağlıyor yaparken yaptığı da nohut tanesi kadar kuru kayısı haşlayıp püre halinde veriyorum nbl probiyotik kullanıyoruz ama yine de faydası olmuyor gibi ne yapabilirim yardımcı olabilirmisiniz normale dönmesi için