Arkadaşlar oğlum 3,5 yaşında önceleri kendi kendine oyun kurar oynardı son 2-3 aydır bensiz hiç bir şey yapmaz oldu ne oyun oynuyor ne boyama yapıyor birlikte etkinlik yaptığımız sürelerin dışında da hep onunla olmamı istiyor sizde durumlar nasıl istediği olmayınca ağlıyor hırçınlaşıyor büyüdükçe gerçekten daha da zorlaştı her şey 😕