eges_momm Kızlar normalde kusan bir bebek değildi 2 hafta oldu sürekli kusuyor öğünden sonra ayağa kaldırınca ne yapmalıyım kıyafet kalmadı ya
bebek2anne1 eges_momm bizde 47 günlüğüz ve kusmamız vardı 2 gün önce reflü olduğu anlaşıldı gaz sıkışması da eklenince daha çok kusardı ve bu son 2 hafta kilo almamıştı
motherandhappy Benim kızım doğduğunda da kusardı ama 5. Ayda tavan yaptı dediğiniz gibi her öğünde kusuyordu kesikli gibiydi doktor reflü dedi ilaç başladı sizde bi doktorunuza sorun ilaçtan sonra kusmaları azaldı
motherandhappy eges_momm belki başka bişeydir sizin ki ama reflüyse ilk özel mama var onu veriyorlar ama benim kızım onu içmedi o yüzden ilaç verdi
motherandhappy tatlibiranneo bize bi test yapmadılar varsa da bilmiyorum o yüzden bizim doğumdan itibaren takipli doktorumuz 5. Ayda da devam ettiği için kusmaları sıklaşmıştı bide ve kilo da az alıyordu o yüzden reflü dedi mamayı kabul etmeyince ilaca cevap verecek mi bakalım olmazsa öyle test yaparız demişti