hilaallc Bebeğim 10 buçuk aylık hala tutunup koltuk kenarlarından sıralama yapmıyor bu durumu yaşayan varmı sürünerek gitmeye başladı
ayisit hilaallc benimki de yapmıyor ancak bir adım sadece. Tutunup kalkmayı daha tam çözemedi bir de dizlerinin üzerine kalıyor öyle
Ballilokmam11 hilaallc kızım 11 ayı geçmişti koltukta sıralaması hiç emeklemesi de popo üstü gitti istediği yere 13 aylıkken de yürüdü ama