acemianne___ Merhabalar , oğlum tam 14 buçuk aylık 1 yaşında baktığımızda 10 kiloydu bugün tekrar bakınca hala 10 kilo neredeyse 3 ayda hıc kılo almamış olması normal mi ? İştahı fena değil , biraz üzüldüm bu duruma bilgisi olan anneler yazar mısınız
ezgdmrcasln acemianne___ demir eksikliği var mı? Evet bebekler artık bu dönemden sonra çok kilo almazlar az alırlar. Ama 3 ayda hiç almamış. En son ne zaman kontrole götürdünüz?
etkafa acemianne___ o dönemlerde diş falan olduğu için kilo alımı yavaşlıyor bakalım bu hafta bizim de aşımız var almış mı kilo bakacaz
maygirl acemianne___ eqet cok normal 1 yasinda kilo alma.duraksiyor zaten bikac ay smra birden degisir kizimin kilosuda 9.aydan 16.aya kadar sabitti 16 ayda biras degisti
acemianne___ ezgdmrcasln 1 yaşında götürdük en son , demir ilacını kestik ama kan vermedik tabi yani kansızlık var mı bilmiyorum
etkafa acemianne___ 12 aylık ölçümünde 81 Cm 11 kilo çıkmıştı perşembe günü 18. Ay hem aşı hem ölçüm var işte bakalım
acemianne___ mero_81 boyunu ölçmedim ama bir yaşındayken 76 cm demişti hemsıre fakat doğru ölçtüğünü düşünmüyorum
AnnaGloria acemianne___ oğlum 19 aylık 10 kılo 500 gram çıktı iki gün önce raporlu mama sayesinde onu da zar zor içiriyorum normalinde kılo alan bir bebekse düzenli alıyorsa büyüdükleri zaman bir kaç ay kılo alımı durabiliyormuş bizim hep böyleydi sizin ki düzelir insallah