mnakrkt Ya ben biraz anam babam usulü ilerledim açıkçası ve bal hariç her ürünü yedirdim 8. aya kadar. En başta 2 gün baktım bir şey yok direkt yemeklerine ekledim. Hiç püre ya da bulamaç yapmadım maksimum çatalla ezdim sadece. O yüzden tadım olayı bende kısa sürdü 😅 mesela havuç ve kabak tattirdim diyelim 2 gün. Sonraki gün kahvaltı gibi havuç kabak yoğurt hazırlayıp verdim gibi. 6. ayın sonuna doğru 2 öğün yiyordu. Sabah ve akşam. Birkaç kez öğürdü tabi ki ama alıştı sonrasında taneli yemeye. Bu arada dönem dönem yemek istemediği anlar oldu her bebek gibi. O zaman öğün olayından çıktım ve gelip geçerken eline hep bir şey verdim. Salatalık, kuru incir, kuru kayısı, muz vs. Şimdi 14 aylık ve turşu suyuna kadar her şeyi yiyen bir bebek.