Sarezgi Kızıma hamileyken almıştım avent ve chicco aventi bi kaç kez kullandı fakat asla biberon tutmadığı için sonrasında bu biberonu açmadık bile satıyorum 50 liraya e bebekten 80e almıştım
Ezgibozkurtkocak1 Sarezgi canım bugün e bebekte de indirimle 50 TL ye düşmüş. Bence biraz daha uyguna koymalisin
Sarezgi @Ezgibozkurtkocak1 aynen gördüm bende şimdi 57 diyor kargoyla falan 62 ye gelir bende 80 e aldım 50 dende aza koyarsam çok zarar ederim yani bakalım artık kalırsa elimde indiririm🤩